M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 24 d’abril del 2016

CARTA

                                   Carta
Llig-me:
Hola, si m'has trobat és perque eres un mariner o un pirata. El que té vull dir és que em rescates, perquè estic atrapat en una illa desconeguda, així que tindràs que demanar ajuda per salvar-me. T'has de donar pressa perquè no hi ha molt de menjar, estic sobrevivint com puc.

Et preguntaràs com he arribat ací, però la veritat és que no me'n recorde del colp tan fort que em vaig donar que és de l'unic que me'n recorde. 
Però tu el que has de fer  és demanar ajuda i mostrar aquesta carta per a que s'ho creuen.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !