M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 23 d’abril del 2016

LA MEUA CARTA

CARTA DE NAVEGACIÓ
26 D'ABRIL
Hola,sóc Aixa. Per favor,ajudeu-me! Els meus germans,la meua germana i jo estem perduts en una illa,supose que en l'área x=10 y=3 de la terra. Motiu perque el nlstre vaixell es va omplir d'aigua. Ara hem de redactar per remei d'aquesta carta les accions que fem nosaltres a l'illa.

27 D'ABRIL
Avui hem vist els meus germans i jo una tormenta forta de neu al sud de l'illa. Ens hem adonat de que l'illa está molt freda i gelada. A soles podem resguardar-nos dins d'un iglú...
28 D'ABRIL
Els meus germans i jo ja no podem més. Necessitem ajuda!!! L'únic que tenim ací és el iglú,uns peixos,aigua i un bon foc! Per favor ajudeu-me! No tenim  suficient fusta,ni suficient aliment ,ni el material necessari per a sobreviure,o almenys,fer-se una barca o una balsa per a fugir!

Per favor,ajuden-nos prompte o morirem !
Aïxa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !