dissabte, 23 d’abril de 2016

Carta

                                                                              
-Hola,sóc Juanjo i estic en una illa deserta.
Per favor qui llisca aquesta carta que criden a algú per a que vinga a rescatar-me. 
Estic a una illa que està prop de Hawai , al nord de Hawai.És una illa molt menuda soles té arena i un coquer.No tinc menjar soles els cocos del coquer,i soles queden tres cocos i no tinc aigua
Porte ací tres dies.La meua família estarà molt preocupada perquè no he tornat a casa i tinc ganes de vore-los.Estic a longitud:165ºE i latitud:50ºN.No me deixen morir! crideu al salvament marítim.
Si jo mor, el meu fill naixerà sense pare.La meua dona té tres fills i no tenim massa diners.Ella sola no podrà cuidar als tres i amb l'altre fill que està en la panxa li costarà superar-ho.Sí jo mor per favor que la meua dona és case amb algú que tinga diners per a que els cuide els meus fills.
Per favor vingau ràpid no vull morir ací !
                                                                                                                                        Juanjo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !