M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 23 d’abril del 2016

La carta📃💌

Hola sóc Aitana, el meu vaixell va naufragar, per culpa d'un altre vaixell i estic en una illa deserta. És una de les illes Galápagos. Qui estiga llegint aquesta carta, per favor, criden a algú, i que vinguen a per mí. 

Ja porte 3 setmanes aquí atrapada. Estic sobrevivint per la fruita, que va arribar amb mí a l'illa. Necessite ajuda, per favor!! I quan algú vinga a per mí, digueu-li que em porte algo de menjar, i alguna peça de roba nova, per favor.

Per cert si ets un xiquet dis-li-ho ara mateix als teus pares. Per favor dona-li la carta als teus pares el més  prompte possible. Et necessite a tú i als altres. No puc dormir, tampoc puc parlar en  ningú. No tinc quasi menjar, només tinc coco, herbes, i alguna peça de fruita que ha arribat amb mí. Espere que quan els teus pares hagen acabat de llegir la carta, i estiga venint un vaixell a rescatar-me.
Moltes gràcies per ajudar-me, sou molt bones persones. Gràcies i adéu, molts besos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !