M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 23 d’abril del 2016

Carta

Ampolla
Hola, el meu vaixell va naufragar i ara estic en una illa molt xicoteta que no ix en el mapa. Pense que està molt propet de Kirivati. Quan vaig arribar vaig vore una vegetació molt xula però també hi han moltes noves espècies. El primer dia vaig fer un forat i em vaig soterrar. Al dia següent vaig descobrir restes d'un vaixell a la vora de la mar, li dec una, gràcies a ell he pogut fer la carta en un paper i un boli apenes sense tinta. L'ampolla la he trobat a la meva motxilla que està quasi sense provisions. La meva ampolla d'aigua la he utilitzat per a que el paper no és banye.

No se qui eres però necessite ajuda per eixir d'ací. Si pot ser vine amb un vaixell grandíssim amb llacusi, piscina i una dutxa i moltes provisions és la cosa més important, perquè fa uns dies quasi em menge la mà pensant-me que era menjar.

Acomiadament: SOS



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !