M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 24 d’abril del 2016

LA CARTA EN UNA BOTELLA.

La carta de la botella

Hola,soc Raquel i estic a una illa,tenia un paracaigudes pero ara et conte que faig ací...

Estic ací perque m'en varen dir que em tirara de l'avió perquè els motors no funcionaven,i això vaig fer.Tinc una ferida al cap i crec que es greu perquè m'està sangrant molt.

L'altre dia em vaig trobar una botella i la vaig agafar, per aixó......                                  

Estic en... Espera,ESTIC AL POL NORD,per favor rescateu-me estic farta de tant de fred i poc calor,menys mal que vaig traure del avió menjar com fruita o carn.

Si llegiu aquest missatge per favor aviseu als serveis de rescat, per a que em rescaten.Ja porte ací huit setmanes i mitja i tinc poqueta aigua.

                                                                 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !