M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 24 d’abril del 2016

CARTA

Hola, si estas llegint acó vol dir que eres mariner o pirata, curiós o cotilla o, també pots ser Eva. Estic perduda a Bouvet.

He tingut sort de trobar un carbonet i una fulla de papir... També l'ampolla... Trobe a faltar els meus amics. I a la meua família i al menjar de la meua iaia. Mmm, que bo! 

Ací només menge peix i algun animalet poc interessant. Em jugue la vida, no hi ha aigua potable !!

El meu vaixell va ser derribat per uns terroristes que anaven per la mar...
Estàvem prop de la illa i jo vaig intentar arribar nedant!

Necessite que em salveu ,duc ací un dia i mig. I encara que no es per a tant ho estic passant molt malament. Per favor!! Necessite ajuda!! Auxili!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !