M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 23 d’abril del 2016

EL NAUFRAG

Açó que us vaig a contar, em va passar una vegada que vaig ser naufrag. Jo estava en el meu vaixell en el mar Índic i el meu vaixell es va trencar i tota la tripulació es va morir menys jo que vaig acabar en l'illa de Madagascar.

La meua tripulació i jo transportaven un carregament d'armes que tenia que arribar de Xina a Brasil atravesant un poc l'oceà Antàrtic. Quan vaig arribar em vaig adonar de que en aquella zona no havien humans a sols animals.

Per a sobreviure vaig tindre que menjar insectes, cocos i més fruites. Vaig tindre que matar animals per a agafar la pell i fer llençols i roba.
Vaig trobar una botella de cristall i amb una pedra afilada i un paper mullat que tenia en la camisa vaig escriure:

"Auxili estic en la costa oest de Madagascar, el meu vaixell es va trencar i vaig naufragar, no sé quant aguantaré ací"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !