M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 23 d’abril del 2016

La carta

Això va passar fa molts anys……..
Hi havia una dona que era marinera, i se’n va anar en busca d’un tresor. Però eixe dia el vaixell es va afonar, la seua tripulació no es va poder salvar, però ella s’afonà amb el vaixell i nadant va arribar a una illa i va decidir escriure un full, per a llançar-lo amb una ampolla de vidre i vore si algú la llegia i la rescatava.
Jo vaig trobar-me l’ampolla, vaig traure el full i vaig llegir el que ficava .
Que era:
-”No sé on estic, acabe d’arribar a una illa desconeguda i no veig res més que arbres”.
-”Segon dia que estic a la illa he trobat fruita i m’he fet amiga d'uns micos molts simpàtics”.
-”Tercer dia: els micos i jo hem fet una tenda i una foguera”.
-”Quart dia hem trobat unes verdures tropicals comestibles”.
-”Cinquè dia els micos i jo ens hem ficat malats”
Per favor, si algú llig aquesta nota que vinga al meu costat. Estic a …………

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !