M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 24 d’abril del 2016

HE NAUFRAGAT

HE NAUFRAGAT

A qui trobe aquesta botella:
Sóc Clara i tinc deu anys. 
Estic sola en una illa a la que vaig arribar ja no recorden quan. El vaixell en el que viatjava amb la meua família i altres persones va naufragar i jo vaig arribar a aquesta illa no recorden com.
El vaixell és dirigia cap a Nova York, anàvem de vacances allí. Haviem eixit del port de Lisboa.
No sé on estic.
Estic intentant sobreviure com puc: agafe peixos i xarranca, fruits i aigua d'un xicotet riu que he trobat.
Al menys, no fa molt de fred i puc dormir prou bé en un xicotet refugi que he fet amb branques i fulles. Espere que no faça més fred perquè tinc molts problemes per a fer foc.
No sé quant de temps resistiré, per favor envieu a algú a buscar-me, no sé res de la meua família i estic molt trista.




Gràcies a qui ho
llisga i m'ajude.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !