M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 24 d’abril del 2016

S.O.S

S.O.S
AJUDA! Estem atrapats en una illa en mig del Pacífic!
Els altres han mort, no quedem molts!
Hi ha monstres en l’illa i el menjar escaseja, no tenim més remei que posar-nos dins del bosc, i ahí és on viuen els monstres que han matat a molts!
Per favor ajuda! Els terratrémols són constants, hi ha perill d’huracans i a més, hi ha un volcà!
Perdoneu la meva mala caligrafía però estic escrivint amb un carbonet d’una foguera.
Aquesta és la última fulla de paper que tinc, a partir d’ara he d’escriure amb fulles dels arbres, i tenen més de tres metres d’alçada!
Hem descobert que no som els primers en aquesta illa.
Hem descobert que hi havía un assassí dins l’avió i que també hi havía un ós polar que va pegant voltes per l’illa.
No sabem com són els monstres però sabem que són rápids i silenciosos: primer t’agafen del coll, t’arranquen el cor, se'l mengen, i per últim es mengen el cos i no deixen ni l’esquelet, assoles unes gotes de sang i una nota que sempre posa el mateix: “Gràcies per el cos, estava boníssim” o “Aquest cos estava un poquet ranci, em menjaré altre per llevar-me aquest mal sabor” i es menja a altre…
Per favor si trobeu aquesta ampolla, veniu a salvar-nos, tenim molta por, i no volem que moren més persones.
Per favor salveu-nos.
El poble perdut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !