diumenge, 20 de març de 2016

Una dona de la meva vida

Vaig a fer aquest text sobre la meva iaia, perquè és una dona molt important de la meva vida.
Ella no ha tingut una vida massa fàcil. Ella, va tindre quatre fills amb el seu marit, i quan tenia uns 50 anys, ell, va morir. La meva àvia va haver d'acabar de criar als meus oncles i a mon pare. Tots estaven molt mal, però ella havia de ser forta, i tindre un somriure molt gran per consolar als seus fills.
Anys després, vaig nàixer jo. Ella em volia i em cuidava molt, com encara i que dure. Més tard naixqueren la meva cosina i els meus cosins petits.
Com que jo ja estic més major, per ajudar a ma tia amb els xiquets menuts, se n'ha anat a viure amb ella.
Ella està cuidant de quatre xiquets un altra volta. A més, s'ha tret una carrera universitaria! Jo sé que ens vol molt, però no més que nosaltres a ella.
El que més m'agrada de la meva àvia, és que ens vol molt i sempre es preocupa per nosaltres. I el que menys, es que sempre està preocupada!
La meva iaia, sempre està disposta a  ajudar-me. Jo la vull molt, molt.
És una dona genial!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !