M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 16 de març del 2016

UNA DONA DE LA MEUA VIDA

Hola sóc Miguel i us vaig a parlar d'una dona de la meua vida, la meua tia Cristina.
Ela té el pel ros i una pell suau amb una roba molt bonica.
Ella té un negoci compartit compartit de revisions médiques i es psicòloga.

Viu amb el meu oncle  i la meua cosina i un gat que es diu Cocó que és un britis. A mi m'agrada molt jugar amb ell perquè té molt de pel espongós.
Ella es simpàtica i mai està trista ni enfadada.
Totes les nitvelles anem a la seua casa a dinar amb els meus altres oncles.
Tots els estius se lloga  una casa en un poble i nosaltres anem a passar uns dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !