M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 21 de març del 2016

Una dona de la meva vida

Sònia és la meua cuidadora i ha estat 7 anys amb mi. Ara, tenim una relació molt bona, perquè jo a vegades l'ajude i unes altres ella m'ajuda a mi.També ajuda a la meua mare a fer les tasques de la casa, com per exemple: llavar els plats, traure el fem, llavar la roba, netejar els cristals, posar-me el despertador etc.....
També é molt bona amb mi perquè a vegades em  dona el que jo vull de berenar.Em deixa comprar-me sobres de futbol , però asoles si em porte bé. Sonia ajuda molt en casa, i sense ella la meua vida no seria la mateixa. Moltes gràcies ens veiem per la vesprada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !