M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 15 de març del 2016

UNA DONA MOLT IMPORTANT PER A TU

      UNA DONA MOLT IMPORTANT PER A TU
Una dona molt important per a mi és la meua germana que va nàixer en el any 1994 el 19 d'Agost, per tant té 21 anys. Ella és molt important perqué quan vaig al poble sempre anem a el carrer a llocs que m'agarden molt.

També anem amb els seus amics. Sempre que està m'ho passe molt bé. També me fa regals, i un dia em va regala un dinosaure de fusta, però el teniem que montar, després el vam pintar, era multicolor!

Quan ve a la !eua casa sempre diu:
-I si...
I quan diu això quan acavem sempre tinc ganes de fer-lo altra vegada. També sempre ens estem rient per alguna cosa. I avegades juga amb mi als meus jocs, per exemple: la play.

Ella em va fer un album de fotos amb totes çes coses divertides que em fet. Mai s'ha enfadat amb mi i per això la vull encara més.

Per això i per totes les coses que em fet és una persona imprtanta per a mi.

                                                                          (^_^)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !