M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 24 de febrer del 2016

L'amulet perdut


                   L'AMULET PERDUT
Hi havia una vegada un xiquet que s'anomenava Marc,havia tingut defectes çer a oblidar una cosa que li havia passat .
Marc quan vas anar al col·legi ,va anar molt trist i tots li van preguntar-li perquè estava així.
Marc li va contestar sol al seu millor amic la història i començà:
Fa un any el meu pare em va donar un amulet que era molt especial per a ell i vaig tindre l'amulet en la butxaca sempre.
Un dia vaig voler agafar-lo...-va suspirar i continuà,no el vaig trobar.el meu pare als 3 mesos va tenir una pulmonia i es va curar i vas morir ,-Va parar-se i va començar a plorar.
El seu millor amic , anomenat Carlo , li va dir que donava igual que no li ho contara perque no volia ser-li plorar i marc li va dir que ho va passar molt,peró que molt mal.
La professora li va preguntar el mateix que ha Carlo i li va contar la historia.
Desprès també li van furtar el portatil, peró no li importava molt, l'importava molt més l'amulet i per si fora poc li tenia que cuidar la qui sempre li renya per tot.
Quan es va anar de l'escola va parlar amb la policia i li va dir que li havien furtat l'amulet que portava i els policies li van dir que ja havien pillat al lladre seia una setmana que anava de casa en casa buscant coses valioses i també anava pel carrer.
Al dia següent li donaren l'amulet i es va alegrar molt.
Al dia següent va tornar la mare de París i era molt simpatica i la que li renya ot el temps es va anar i tot gracies a l'amulet

                                                                 Fi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !