M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 24 de febrer del 2016

Els tres amics


Hi havia una vegada tres amics que estaven molt bojos i feien coses com ficar-se dins d’una roda de monster trac i tirar-se per una rampa, etc….
Tenien molts diners per això tenien una mansió amb 40 piscines, 4 pisos cada piso de 500 metres quadrats, 3 garatges amb cotxes que eren, un bugatti veiron, porche panamera i  el cotxe fantàstico. Feien carreres pels carrers i quan es xocaven es compraven un altre.
Ú dels amics es va xocar amb un altre i va morir però era mentida, no va morir,volia anarse de les carreres però con no el deixaven va fer això i va tindre una vida millor amb diners, familia i salut i es va casar amb una modelo que es deia Manolita
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !