M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 22 de febrer del 2016

La màgia


Hi havia una vegada un xiquet que va entrar  a un col·legi de màgia. El primer dia li van ensenyar a volar, i a altres de la classe, però costava perquè com feia vent s´envolaven. Al següent dia els van ensenyar a fer-se invisibles i quan ja ho dominaven es feien bromes entre ells.
Un altre dia a tirar raigs per les mans i jugaven a agafar una diana i a vorer qui li donava més al centre.
Fins que un dia quan ja eren majors, els van cridar per fer unes proves eliminatòries fins que sols quedara un xiquet seleccionat.
La primera prova era de fer una carrera volant i la va guanyar Marcos.
La següent prova consistia en qui li donara l´esglai més gran siguen invisible, guanyarà, i la va guanyar Pep.
L´última prova era ficar una poma dalt del cap d´un home i qui atinara en un raig guanyava i sol va atinar Pep.
Com va guanyar i era el millor fent màgia el van reclutar per a una missió que era vèncer un drac que estava atacant al seu poblat, Pep es va fer invisible, va tirar raigs de les mans i volava tirant llamps fins que el va vèncer i es va fer famós

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !