M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 22 de febrer del 2016

Els cowboys d'Andromeda

(Música tipus guerra de les galaxies) 
En un món paral·lel a la terra, viuen uns essers baixets d’un metre d’alçada, tenen dos ulls, dos nassos, tres boques i pixen pel dit polze. (Pissss)
En el seu planeta viatgen en cavalls robots (soroll de cavall). Un dia varen decidir vindre a la terra i per això s’han de camuflar. Tenen el poder de metamorfosi humana, poden transformar-se en persones i els cavalls robots en cavalls de veritat.
(So d’un coet) 
Després d’un llarg viatge per la Via Làctea es planten en el Empire State 
(So de cotxes en marxa i moltes persones).
Cowboys amb els cavalls fent tocotoctocotoctocotoc. Ells pensaven que estaven a l'oest i es varen quedar al·lucinats al igual que la gent que els va veure.
Varen veure una hamburgueseria ( So d’un restaurant) i volien explorar-la, així que es menjaren una hamburguesas i els agradà tant que anaren a totes les hamburgueseries de Nova York per a menjar-se-les. 
Varen fer un tracte amb els humans per a que els donaren la recepta de les hamburgueses.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !