M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 23 de febrer del 2016

EL LLAPIS MÀGIC



Bones! Estem amb Dídac i us vaig a contar el llapis màgic.


Una vegada que jo anava sol a casa de la meva tia Clara em vaig trobar amb un boli, em vaig quedar amb ell per que no tenia llapis. Quan vaig arribar em toca dibuixar-li a Naila, vaig fer un gat ratllat i ploof!!! va eixir un gat.
El Fresco es va posar a xupar-li el cul al gat.
Em vaig eixir i havia anat a vore uns gats abandonats.
Havia fet un cami de de salmó fins la tenda d'animalons.
A continuació vaig anar a un lloc per a fer un cuc per a estudiar-la pero van vindre 3 xics de 12 anys i em van pegar una patada i van fer una boa gegant, va tancar el boli i va apareixer de repent, un xiquet va dir- Oh m****! Que es això?
I jo vaig dir: - una serp?
Els xics van preguntar: -perqué no no t'asusta? I jo vaig dir: - a fer un bazoka!  Vaig llançar, ahhh pero no. Els adolecents es van anar uno va xafar el cuc però es va regenerar i després el van xafar de nou i es va trencar un cor extrany, després vaig  entrar vaig tallar el cor i em va vomitar mentres tenia careta de troll. Adeu xics.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !