M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 21 de febrer del 2016

El pais de l´arc de San Martí

El pais de l´arc de San Martí
Hi havia  una vegada en un pais molt llunyà uns alienígenes de color roig que semblaven homes. El seu color era així perquè sols menjaven aliments rojos com pimentons rojos, tomaques, cireres, pomes...etc. 
Un dia un dels habitans van provar per primera vegada una pera. Li va agradar tant que va començar a menjar moltes peres. Als habitants com veiem que era un poquet verd li deien que era estrany. Però a poc a poc es va fer popular i la gent li demanava el secret per a fer-se d´eixe color entre taronja i blanc. L´alienígena no deia el secret. Però al final com insitien tant els va dir que si li feien un favor els diria el secret. Un per un la gent anava a fer-li un favor per a que li contara el secret.  A cada u els va donar una pera perquè si les menfaven es farian d´eixe color.Al final l´alienígena es va fer billonari de tants favors que li havien fet. 
Com que ja es va cansar d´aquell color va tornar a menjar aliments dels colors de l´arc de Sant Martí per a fer-se multicolor. La gent li va veure de tants colors que volien ser multicolors. Ell els va dir que si li feien favors els diria el secret per a ser dels colors de l´arc de San Martí. Tots van començar a fer-li favors i ell els va donar un menjar de cada color de l arc de San Martí. Tots les van menjar i per això poquet a poquet van començar a ser dtots dels color de l´arc de San Martí.
L´alienígena es va fer superbillonari i es va fer el president d´aquell pais que ell va anomenar el pais de l´arc de San Martí.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !