M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 21 de febrer del 2016

Vicent el xiquet del mar

Vicent era un xiquet prim i alt que no li agradava res la platja però va haver d'anar amb la seua familia.
No li agradava per la arena perquè la gent tirava moltes coses que claven i el mateix amb l'aigua i ademés en la platja que anaven ells hi havia molta gent i l'aigua estava molt alta.

Quan van arribar als seus pares els va costar molt trobar un lloc però quan el van trobar els seus pares li van dir que anara a l'aigua. Quan va entrar es va posar a bussejar, va vore una petxina amb una perla que quan la va tocar el va transportar a un vaixell de pirates on lluitaven dos bandes per la perla i ell estava en mig.
Va intentar escapar però asoles hi havia mar per tots els costats. Sense que el veieren va entrar en la sala del tresor on hi havia un paper on posava"valorat en 3.000€" al costat del dibuix de la perla i aleshores la perla li va caure a ell i els pirates el van vore, va agafar la perla, mentres els pirates el perseguien i es va tirar a l'aigua. De sobte la perla es va il·luminar i ell es va trobar en la platja i gracies a la perla es va fer ric.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !