M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 21 de febrer del 2016

CAL TORNAR AL FUTUR


L'home va entrar en la agència de viatges molt enfadat. Dos treballadors el van mirar estranyats perquè havia utilizar moltes vegades dels seus serveis i sempre havia quedar molt content. 

Quan li va tocar  el torn es va dirigir cridant al treballador:

-Vull parlar amb el director!Això és un desastre! 

En sentir els crits, el director va sortir del seu despatx i li va demandar que li acompanyara.

-Passe, explica'm que ha passat.

L'home es va asseure i va repetir:
-És un desastre ! Aquest último viatge ha sigut un desastre, he perdut a la meva dona!
-Con por haver-la perdut? Això és imposible!
-Bé, no es que s' baja perdut-es va explicar l'home . És que no ha volgut tornar amb mi .
-Bé, aixòés una altura cosa. La nostraempresa els va explicar totys els posibles contratemos de del principios. Quan es viatja al passat no es por fer res de manera diferent. Si alguna cosa canvia, és un desastre en el futuro, es a dir, ara.
-Sí, ja ho sé. Però, què em pasarà a mi?
-Bé, no podemos saber-ho exactament. Si ella no existeix ara... què serà de vosté? No tinc ni idea.

L'home el mirava amb els ulls desorbitats. No había notar res especial desde que hacia tornat però, podría ocorrer en qualsevol moment.
I, aleshores, va començar a ocórrer. Poc a poc l'home es va anar fent transparente i en uns minuts , havia desaparegut!

-Bé, va dir el director de la agència ara ja sabem el que passa quan canvies el passat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !