M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 21 de gener del 2016

LA PAU

                                                               LA     PAU
Es celebra el dia de la pau, el dia 30 de gener i normalment es fan cançons i volem coloms a les escoles. Es celebra per a intentar que alguns països no estiguen en guerra perque maten a moltes persones. Ho celebrem el 30 de gener perque en 1964 va morir Gandhi, que va ser un dels més grans lluitadors per la pau.
En molts països moren persones diàriament, hi ha xiquets que no tenen per a menjar, ni tenen coses i alguns abandonen el seu país per les guerres. Per què tenen que matar a les persones?, si no existira la pau tots estarien renyint i tots els països estarien en guerra i no es podria viure bé.
Si tot el món estiguera en pau no matarien a les persones i els diners que van per a les armes podrien anar als hospitals per ajudar a la gent que està malalta i també per a les persones pobres.
En un món en pau, no haurien conflictes en les escoles, ni en les cases perquè sabrien parlar per a resoldre-ho.
                                                                                            Jordi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !