M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 22 de gener del 2016

LA PAU

El dia en el que es celebra la Pau es el 30 de gener, perqué és el dia que va morir Gandhi. 
La Pau és la tolerancia, la solidaritat, els drets humans, la no-viòlencia...
En aquest dia fem activitats per recordar que hem de ser respectuosos els uns amb els altres.
El símbol de la Pau és un colom blanc amb una branqueta d'olivera al bec, per això el dia de la Pau al col·legi Carles Salvador és deixa anar un colom blanc per a       celebrar-ho.
Jo crec que és molt important recordar que la Pau es  millor que la guerra, l'Amor universal és millor que l'egoisme i la No-viòlencia és millor que la violencia.
Per a mi la Pau es el dia en el que ningú és baralla ni es fa dol perque com totssabemla Pau és la tolerancia i el respecte.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !