M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 21 de gener del 2016

LA PAU

Per a mi la pau és un dret que tenen les persones per a poder viure en armonia. Per aixó celebrem el dia de la pau que ja és una tradició al món.

A mi hem pareix que és un dia en que les persones reclamen la pau al món. 
Ací a Espanya no hi han guerres perqué estem en pau en altres països, i aixó a mi hem pareix bé, perqué haguera guerra, entonces les persones estarien molt espantades i no tindrien menjar, roba, educació ni sanitat.

Però no ha tot el món estan en pau, als països àrabs estan en guerra, perque volen tindre més terres i la gent passa moltes penuries  i per aixó celebrem el dia de la pau, per demanar el fi de les guerres.                
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !