M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 25 de gener del 2016

La pau

Hola, hui he vingut a parlarvos  de la Pau que significa per a mi.
Lo primer a mi me pareix que en lloc de celebrar la Pau un dia hauriem de celebrarla tots els dies.
Cada any donen un premi nobel de la Pau es Suécia Estocolm. En l'any 2014 li'l van donar a una de Pakistan que es diu Malala Yousfazi. Li'l van donar perquè va lluitar per a que les xiques pogueren anar a l'escola i se'n va enfrontar als talibans i un es va cansar d'ella i li va pegar un tir al cap. La van rescatar i la van portar a un país d'Europa.
El colom  blanc i un cercle amb 4 ratlles són els dos simbols de la Pau. En festes importants eixen els símbols com: lwes olimpiades...
Tots els anys en el col·legi soltem coloms quant celebrem el dia de la Pau. Els delegats  de cada classe són els que solten els coloms el dia de la Pau cada classe solta un colom. Un any un colom va cagar a el nostre professor d'Ingles Roger al cap.
També ens posem en cercle tots i cantem la canço de la Pau. 
Doncs açò es tot per hui i fins a la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !