M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 25 de gener del 2016

La Pau

La Pau
La Pau significa un món millor. Perque amb la pau la gent no es moriria a causa de de guerres perque aquestes no existirien. Els xiquets no anirien a la guerra i no es separarien dels seus pares prematurament. Seria un món millor. Aconseguir la pau mundial es molt difícil, però no impossible. Si aconseguim que les noves generacions, és dir, xiquets de la meua edat més o menys estudien en una bona escola i tinguen bona formació, aconseguiran ficar al seu país en pau. Encara que tot el món pot ficar el seu granet de sorra. Per exemple, ho poden fer unint-se a una associació benèfica d’algun país contra la guerra.
                                  Nelson Mandela ha sigut una de les persones més pacifistes que jo conec. Va estar 25 anys en la presó, va guanyar el premi nobel de la pau en 1993, va ser president de Sud-Àfrica des de l’any 1994 fins a l’any 1999 i va morir el 5 de desembre de 2013, amb 95 anys.
                                 Mohandas (àlies Mahatma) Gandhi va ser un pensador indi que va ajudar a la independència de l’Índia amb l’ús de la no-violència. Va nàixer al 1869 i el van assasinar al 1948.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !