M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 25 de gener del 2016

Pau

                                           LA PAU REFLEXIONS

El dia de la Pau es un dia per a reflexionar tot el que hem fet, per a fer algo millor per a no enfrentarnos per a no discutir per a millorar, disculpar-se, perdonar-se...

Ha hagut molta gent que ha guanyat un premi nobel de la pau com WANGARI MAATHAI.Van fer aquí a València, al museu de Ciencies naturals una exposició d'Àfrica plantant, com biologa, molts arbres.Altres que no s'ho mereix com Obama, va guanyar un nobel de la pau després va llançar bombes cosa que no deuria de ser res just.

El dia 29 de febrer es el dia de la pau i de la no-violencia.

El colom de la pau és un emblema que representa la pau per un colom amb una branqueta d'oliva.

La pau es defineix com l'estat en que la societat no està ni en violència, ni en guerra.







                                                              

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !