M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 22 de gener del 2016

LA PAU

LA PAU

La pau es un sentiment que está fet d'una mescla de altres sentiments positius. I a un dia que en que es celebra el naixement d'aquest sentiment. Aquest día el començà un senyor que es deia Llorenç Vidal Vidal. En aquest dia ell va ercriure una frase molt important que es aquesta:
"Amor universal,No-Violéncia i Pau. L'amor universal es millor que l'egoisme,la No-Violéncia es millor que la violéncia i la pau es millor que la guerra." Aquest dia es celebra el 30 de març i propers dies,(Aniversari de la mort de Mahatma Gandhi). Però en l'hemisferi sud es celebra el 30 de març. A la meua escola solten un clom,que es el signe de la pau. I tú? Que fan al teu col·legi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !