M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 22 de gener del 2016

                                  La Pau 😇

La pau es una situació d'un pais que no està en guerra, que està en pau i en tranquilitat.
Laguerra es lo pitjor que li pot passar a una persona perqué en qualsevol moment et poden matar a tu o a la teua familia, poden destruir la teua casa, senteixes bombes per totes parts... Així que jo vaig a proposar Com es pot arreglar la guerra.

Primer els presidents dels dos països es renueixen en un jutje. Després els policies comproben si tenen alguna arma perillosa. Després diuen el problema que hi ha i els dos presidents diuen la seua versió i el jutje la desideix.

Aquestes coses es fan pero es fan en molts pocs casos. Si ens esforçem i logrem que es faiga aquesta opinió posiblement no hi hauran més guerres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !