M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 12 de febrer del 2015

Sant Jordi

Sant Jordi és el patro de Catalunya. La diada de Sant Jordi es celebra a tota Catalunya el dia 23 d'Abril.

La llegenda és: Tal com diu la llegenda Sant Jordi va matar al drac per salvar a la princesa.De la sang dels drac va florir un roser de color roig. Sant Jordi  va regalar una rosa a la princesa.

A Catalunya a la diada  de Sant Jordi es regalen  roses roges a les dones.

Al coincidir amb el dia del llibre, les places i llocs més centrics de la ciutat es posen parades de flos  i  de llibres.Els autors del llibre van a firmar llibres.

També fan el  jocs florals on fan un concurs de poesia, el premi és  la Flor Natural o el premi d'honor i també fan un concurs de composició prosa, el premi és la Copa Artística,...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !