M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 10 de febrer del 2015

SAN BERNAT


                                                       SAN BERNAT
Vaig a parlar de la festa San Bernat.Els sants Bernat, Gràcia i Maria d'Alzira van ser tres germans, anomenats respectivament Ibn Ahmed al-Mansur, Zoraida i Zaida, fills d'un príncep musulmà de Carlet, que van convertir-se al cristianisme i van morir com a màrtirs el 1181 en Alzira. Són patrons d'Alzira. 
Popularment, són coneguts a Alzira com els Sants Patrons o Sant Bernat i les Germanetes.


Es celebra el 21 d'agost .

Sant Bernat Renuncià a la seva condició de príncep per fer-se monjo a Poblet (Sant Bernat d'Alzira). Tots tres van estar martiritzats.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !