M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 16 de febrer del 2015

Festes Patronals a Sumacàrcer

Sumacàrcer és un Poble de la Ribera Alta Per on passa el Ríu Xúquer. Es troba la Comunitat Valenciana .
Les Festes més gran de Sumacàrcer són les Festes Patronals i Els Moros i Cristians, ara vaig a Parlar de les Festes Patronals.
Les Festes Patronals a Sumacàrcer són en Setembre, el Primer Fí de Setmana en honor a el Santíssim Crist de la Morera, els millors actes són; La Ofrena Al Santíssim Crist, Mises diaries i Processons per els Carrers del Poble a les 9:00 del matí amb la Participació dels Moros i Cristians i els habitants del Poble que volen participar i ajudar i també d'alguns Peregrins que venen a ajudar, participar i passar-s'ho bé. També es fan verbenes cada día en una zona de el Poble, per exemple, les de l'any passat, 2014 a el Barri de Derecases (El Meu) varen fer un espectacle de Màgia i varen posar taules al Carrer, lo de la Màgia va acabar a les 4:00 del Matí, però jo em vaig anar a Dormir a les 2:00 del Matí per els meus Pares. També estan Els concursos de Paella Valenciana a la Plaça Major i Les Carreres de Bicis i la Carrera al Riu que consisteix en Arribar abans a la Meta en el Ríu Xúquer que eix de El Parking de la Platgeta i acaba en la Font passant el Xiringuito, on està el Antic Llavader a Mà. 
També hi han Partides de PILOTA VALENCIANA i Concerts de Música Folk i Concerts de la Banda del Poble, que consisteixen en Trompetes, Tambors, Flautes, Violins, Tubes, i molts més, eixos Concers son de Carrer, o siga que van tocant per els Carrers del Poble de bon matí, també hi ha Concursos de Jocs de Taula i Concurs i Partits de Fútbol i Activitats per als Xiquets. També Fan Festes a el Xiringuito a la Vora el Ríu i moltes coses més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !