M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 13 de febrer del 2015

Festa olímpica de Hontoria de la Cantera

Hola, el meu poble és Hontoria de la Cantera i a agost hi celebrem una festa.
La festa dura una setmana. Està organitzada per l'ajuntament i els joves del poble. És una setmana divertida. Fem competicions, concursos i més entreteniments. Tres dies abans de la festa a la porta del bar del poble posen un follet amb l'hora de les activitats.

 Els dilluns comencen els concursos de ping-pong de bolo burgalès, de basquet, de tir a la granota i més coses. El dimarts hi ha una guerra d'aigua i d'espuma. Desprès comença el campionat parxís per parelles. I desprès hi ha un campeonat de soka-tira . El dimecres continuen els concursos i tambè ès fa un concurs de dibuix i de tortilla. El dijous comença el campeonat de futbolin i desprès amb fusta fan escultures molt bones que despres és sortegen entre la gent del poble. El divendres és finalisen totes les competicions i per la nit hi ha un sopar en la plaça del poble al que acudeix moltísima gent, i desprès ès juga al bingo. El disabte pel matí hi ha uns castells inflables i per la nit posen una pel·licula per  a més de dotze o setze anys. I el diumenge hi ha una volta amb la bici pel camp i per la vesprada s'acaben les festes però és reparteixen els premis que donen en els concursos.

Jo vai competir en el concurs de ping-pong en la categoria dels adults i vaig  arribar a quarts de final. En el de bolo burgalés em vaig anar junt amb els meus amics a un altre poble a competir en la categoria dels benjamins i vaig quedar segon. En el de basquet vaig competir en la categoria dels majors i vaig guanyar. En tir a la granota vaig competir en la categoria infantil i l'ultim concursant em va guanyar per el mínim de punts. I al campionat de parxís vaig competir en la categoria infantil amb el meu cosí Pablo i varem guanyar.



Com he dit al principi és una festa molt divertida i m'agrada molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !