M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 28 d’octubre del 2014

VIATGE AL PASSAT

VIATGE AL PASSAT

Si jo poguera tornar al passat amb una màquina del temps,aniria a la prehistòria,al paleolític, i veuria com han avançat els nos tres avantpassats, i també las homos. Jo palaria amb l'Erectus,Ha bilis,Neanderthal, i l'austrolopitecus. Sobre tot m'agradaria parlar amb "Lucy",l'austrolopitecus mes coneguda en tot el món. Es sap d'ella,que va morir quan tenia 20 anys, que tenia quatre villa, i que estava esperant al cinqué.

També se suposa que va morir ofegada en riu, es sap perquè a lo millor, al seu voltant veieren clòxines o petxines.
I amb l'Erectus també,perquè com que ja s'havien avaçat,començaren a dominar el foc(encara que abans ja sabien), i podien fer més coses amb les seues mans.

Després d'aixó aniria a l'Edat dels Metalls,per veure les cases, com treballaven,com recol.lectaven, i tabé la metal.lúriga, i vore com lluitaven, i saber com es protegien, quan atacaven al poblat.
Ah, i també la seua forma d'enterrar els morts, en el ''Cromlecs'', ''Menhirs'' i ''Dolmens''...

A continuació aniria a Roma i Grécia.
A Roma, per vore, els circs, teatres, amfiteatres, arcs de triomf, aqüeductes... També anitria a vore  els  emperadors, patricis, plebeus i els esclaus. Mai aniria a les termes, els banys públics, perquè utilitzaven la mateixa esponja per rentar-se.

Per últim m'aniria a Grécia, per veure persones importants, per exemple els Deus. Zeus, era el Déu dels Deus, Poseidon, Déu del mar, Afrodita, Deessa de l'amor i la bellesa, Hércules, Semideu i Medusa petrificava amb la seua mirada a qualsevol criatura viva.

I al final tornaria a casa, però abans de tot açó, hauria agafat, una càmera, i hauria fet fotos per després, en un futur tindre-les de record,i per contar-ho als meus familiars ia mics. Seria una aventura fascinat, i divertida.


Ana Carrizosa Estirado

   




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !