M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 28 d’octubre del 2014

Viatge al Paleolític

                                                   

Ahir em vaig anar amb la máquina del temps al paleolític . Vaig conéixir a Lucy peró no l'entenia perquè  parlava en un idioma estrany .
Vivien en cabanyes i en xicotets campaments . Vestien amb roba que es feïen amb la pell dels animals que caçaven.
S'alimentaven de la pesca , la caça , la recolecció de fruits silvestres.
M'ho vaig passar molt bé  no volia tornar . També hi havia un art ruprestre sobre roques de coves.
Més tard vaig vore uns clans per ahi rondant i em varen acorralar i quasi em maten peró Lucy em va salvar , per què erem amiges . Finalment vaig regresar a l'edat contemporánia . M'ho vaig passar genial , i a l'endemà lo ho vaig contar als meus amics i no s'ho creïen.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !