M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 29 d’octubre del 2014

PIRÀMIDES DE EGIPTE

Hola sóc Manuel, i avuí amb la màquina del temps anem a l'antic Egipte a parlar amb Cleopatra, una reina de d'Egipte.

   Bon dia de nou, Cleopatra ha sigut tan amable de explicar-nos per a que eren les piràmides i per a que les feien servir:

   Les piràmides d'Egipte les manaven fer els faraons per quan moriren que els soterraren a ells dins amb moltes riqueses que tenien.

   Estaven fetes de pedres molt grans que arribaven a pesar dos tones. Les feien els esclaus.

   En les piràmides hi havia geroglifics escriptures o dibuixos. Es va demostrar que a part de transportar les grans pedres per terra, també les portaven en vaixells, o també dient que les pedres es mesuraven per que encaixaren bé.

   Us deixe uns quants exemples de piràmides:

-Les piràmides de Giza: Keops, Kefrén i Micerí

-La gran piràmide de Giza, una de les set meravelles del món.

   Conclusió: Les piràmides d'Egipte eren grans monuments funeraris construïts en el temps de l'àntic Egipte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !