M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 29 d’octubre del 2014

La màquina del temps

Hola, em dic Anna, voleu acompanyar-me a veure el passat en la meua màquina del temps? Veure com hem evolucionat fins ara.
Per començar anirem a veure a la persona més antiga que es coneix: Lucy és una austrilupitecus ,ella estava embarasada i vivia sola en un arbre fins que va veure un clan i es va unir a ells, els va seguir per poder menjar però atravesant  un riu i va morir ofegada.
Si avancem més en el temps observem que viuen en coves , sabien fabricar.-se la roba amb el teler i havien descobert l'agricultura i la ramaderia  i també el forn.
Si avancem més en el temps ja dominaven la metal·lugia per fer tot tipus d'armes i orfebreria. Vivien en pobles emurallats per protegir els minerals.
Si avancem més en el temps ells ja coneixien l'escritura, formaven ciutats amb cases i una gran plça on es feia la vida social. Però tot va canviar cuan ens varen invadir els Romans en canviaren la nostra forma de vida i aixi acaba el nostre viatge en la màquina del temps.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !