M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 28 d’octubre del 2014

Màquina del temps a Roma

   Al segle C jo vaig inventar una màquina del temps. Tenia dues maneres, passat i futur. La vaig construïr pricipalment perqué m'avorria. Al meu treball quan ho acabava tot em ficava a estudiar com fer-la i quan tenia la solució la vaig ficar a la pràctica a casa.
Agafant una partícula de cada substància que continguera aigua. Ja feta em vaig teleportar         al passat a Roma a l'edat mitjana per vore si funcinava. Allí pensava tornar ja però...
Màquina del temps < segle C >

...Em va picar la curiositat per vore el qu e feien i em fiquí a espiar. Vaig vore com portaven els pèls i la roba...Buf! era horrible però em vaig fer passar per ells per integrar-me. Allí vaig conèixer a una tal Xheolita i un tal Mathionfa. No se si s'escriu així però es com el deien. Xheolita era una xica amb barba però era una molt bona persona. Jo durant aquestos dies vaig treballar com a teler, i era molt divertit perqué tenia una habitació a ma casa que era on venia les teles i a més i al front tenia als metal*lurgics i a la dreta, la plaça on estaven el rei i el cabdill a les seves cases.

 coses interesants dels romans
''El poblat que vaig anar''
Després quan pensava anar-me'n, ens atacaren. Aquell va ser el moment més divertit. Jo vaig dirigir tot l'exercit i per alló guanyarem.Venien milions i volaven tots com mosques! Quants vingueren! Quants moriren! Jo crec que vingueren ''123456652345671863984173245784''soldats i moriren''123456652345671863984173245783'' i 1 soldat es retirà per que tenia cap.
Aixó si que fou una aventura.
adfa
Aixó eren els altres guerrers

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !