M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 28 d’octubre del 2014

ELS DEUS D'EGIPTE



 Hola sóc Pilar, jo vaig a parlar dels Deus d'Egipte,perquè vaig fer un viatge i em van explicar coses dels Déus i em va interesar molt

Hi havía una ruta turistica i ens va dir que la mitología egípcia és la pròpia de la religió que es va practicar durant mil•lenis a l'antic Egipte i que va continuar fins a l'arribada del cristianisme.
En la ruta turística ens van dir alguns deus d'Egipte:
Aker:Era un déu de la terra i dels morts.
Aten:És el déu del sol
Dedun:Era un déu lleó del blat i la prosperitat.
Imiut:Era un déu de l'inframon.
En la ruta ens van dir que els Egipcis eren politeistes,és a dir,creien en molts Deus.
També ens va dir que més endavant van identificar-se amb un animal,representat físic del deu a la terra.
Finalment els déus van adoptar un cos humá i es van vestir amb les mateixes robes que feien servir els Egipcis rics,tot i que alguns déus van mantenir sempre una part del seu aspecte animal.
El desenvolupament i influència va perdurar més de tres mil anys,variant aquestes creences a través del temps.
Quan estava acabant la ruta turística per acabar ens van explicar que en la mitologia egípcia moltes deïtats es representen amb cos humà i el cap d'un animal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !