M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 20 d’abril del 2014

SI JO FORA ESCRIPTORA

Si jo fora escriptora, escriuria una col·lecció de 10 llibres molt divertida anomenada Els fantàstics detectius. Tractaria d'una quadrilla de xiquets, que resolen misteris com ningú a la ciutat, i de la forma més divertida!
Ells, investiguen el cas sense avisar ningú, i quan ja saben qui és el culpable o qué ha passat, el conten a la resta. Els xiquets són: Pau, és el més llest del grup. Andrea, li agrada ser ella la protagonista , emportar-se sempre ella el mèrit. Gabi, li agrada molt jugar i trobar pistes. Laura, s'encarrega de buscar la manera més fàcil de resoldre el misteri i de fabricar les trampes si és necessari.
Abans d'escriure aquesta col·lecció, hauria llegit  primer molts llibres d'aventures, com Els cinc... per inspirar-me. Hauria comptat també, amb els casos reals que no s'arriben a solucionar o, simplement, inventant-los.
Aquesta col·lecció seria coneguda per tots els xiquets i xiquetes de tota Europa. Després de publicar els llibres, els vendria per totes les llibreries i papereries d'Europa. A totes les persones els agradaria la meua col·lecció i la compraria sencera.
Si jo fora escriptora viuria molt bé gràcies a aquesta col·lecció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !