M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 16 d’abril del 2014

SI JO FORA ESCRIPTORA.

SI JO FORA ESCRPTORA
Si jo fora escriptora m'agradaria escriure còmics i llibres de misteri.
Quan hajaescrit el llibre m'agradaria guanyar algun premi i així poder ser famosa, anar a llocs per firmar autògrafs i en la cua Que haja tanta gent que s'isca del local.
Jo tindria una habitació una mica gran per fer els llibres i còmics, seria una habitació tranquila, que tindria: una taula amb tot el que nesecite , una cadira ben còmoda, estaria rodejada d'estanteries plenes de llibres,mobles, còmics... Tindria davant de la taula  una finestra molt granperquè entrara la llum encara que per la nit tindria una llumeneta perque il.luminar-me . L'habitació estaria en una illa de Hawai.
El dia 23 abril´, que és el dia del llibre, sempre vendria molts llibres, faria llibres desde  per els xicotets de primàri, fins a per els avis i tots trobarien el llibre que volien. Per els xiquets els agradarien molt els meus còmics perque hi ha humor, acció, aventura...
Jo m'inspiraria per fer còmics entre ciència ficcio i manga perque m'agraden els japonesos. En els llibres de misteri m'agrada que hagin uns investigadors i algú que no vulga que descovris-ca el plà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !