M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 23 d’abril del 2014

Si fora escriptor

Si fora escriptor escriuria sobre animals que es van per la selva buscant altres animals
per ferse amics i van trobant-se i es van unint a un grup i passen aventures junts perque
hi han misterios o cosses així. Al final ells descobreixen dos misteris i es faran famosos
i les anomenava tota la gent caça misteris. Els protagonistes seran: Un tigre, un lloro,
un babuino i dos elefants
També escriuiría sobre coses fantastices d'animals mitologics, vampirs, zombies...
M'inspiraria en Ángela Sommer-Bodenburg, una escriptora per a mi molt bona
que em va recomanar Eva.
A mi m'agraden els llibres de misteri i aventura perque sóc molt aventurer...
També m'agraden els llibres de la mano negra que són d'uns quanta xiquets que
resolen muntons de misteris, també m'agrada el diari de greg una llibres d'humor
constant.
Si escric algún llibre espere que agrade al personal, i a vosaltres vos agradaría
ser escriptor?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !