dimarts, 29 d’abril de 2014

SI JO FORA ESCRIPTOR

Lo primer que faria per a inspirarme les meues històries seria viatjar moltíssim, intentar coneixer gent nova i participr en altres maneres de viure.
Tots els meus contes serien de: misteris, assesinats o de lladres malvats que furten cose importants. També els ciutadans tots tindrien una gran flor al cap i depen del color sabies si estava enfadat,trist o content.
Buscaria al millor il·lustrador del món per representar els meus magnífics dibuixos.
Tindria una casa al camp per estar assoles i pensar més en el meu treball. Jo tots els meus llibres o còmics el faria a l'ordinador per anar més ràpidi agarrar tècnica per escriure a l'ordinador.
A la meua infantesa la meua inspiració va ser de vore els còmics dels Xunguis, Espirit del escriptor i dibuixant Will Eisner, Gong principalment. A mi tots els llibres m'agraden me's en color perque els veig molt més alegres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !