M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 29 d’abril del 2014

QUAN JO SIGA ESCRIPTORA

      
                         QUAN JO SIGA ESCRIPTORA

En ser major m'agradaria ser escriptora per a escriure llibres d'aventures,ja que m'agrada molt llegir,llibres d'aventures perquè són molt divertits.
Jo escriuré històries emocionants per a que la gent se senta protagonista de les històries i que traslladen a la gent a eixos llocs fantàstics.Com ja sabeu alguns llibres tenen dibuixos i altres no,a mi m'agradaria que tots els llibres tingueren dibuixos amb molt de color.
Tots els meus llibres tindran lletra gran i xicoteta,per als xicotets gran i per als majors xicoteta.A mi m'agraden un poc els llibres de por,i jo els faré per als majors,i alguns per als xiquets peró no faran tanta por com els dels majors.
M'agradaria fer còmics de por,de risa i sobre tot, que siguen divertits.
Si jo fora escriptora m'agradaria tindre una llibreria molt gran,posaria taules i cadires.La gent vindria a llegir i a compartir diferents opinions sobre les lectures dels llibres.I per a mi seria molt interessant perquè m'aportaria moltes idees per a escriure altres llibres.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !