M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 28 d’abril del 2014


SI JO FORA ESCRIPTOR

Si jo fora escriptor escriviria un còmic sobre superherois. Tindria el meu estudi amb molts llibres i vendria tots els llibres que hauria escrit cada any.
 Per a dibuixar els meus còmics gastaria tots els tipus de colors per a fer les figures, els llocs on estan els superherois ... Amb els diners que guanyaria, en compraria totes les coses que necessite per a fer més còmics i viure, també m'agradaria conèixer a altres escriptors, viatjar per tot el món i ser una mica famós.
Quan tinga temps llegiré llibres d'altres escriptors per a donarme una idea per a fer els meus còmics sobre els superherois. Quan tinga que jubilar-me faré l'ultim còmic de la meua vida sobre l'esport.
 Es tractaria de que a un xiquet li agraden cinc esports i decideix apuntar-se a futbol, baloncesto, tenis, jockey i judo. Com que de dilluns a divendres són cinc dies, cada dia aniria a un esport. I al llarg de la setmana li pasaven moltes coses i va ser molt famós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !