M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 25 d’abril del 2014

Si jo fora escriptor

A mi com m'agraden els contes i les històries d'aventures, escriuria llibres de màgia, tressors, viatges ... si fòra un gran escriptor. Per exemple, de màgia podría fer dos personatges que sempre han volgut ser mags. Per a assolir-lo haurien d'agafar cinc estrelles que cadascuna estiguera situada en un lloc, d'una illa que li diria "L'illa  Raramenta". Però com en tots  els llibres hi ha un villà, en aquesta història hauria u que no voldria que els dos personatges triunfaren perqué si no ells dos serien els reis mags. El villà seria com una espècie de bruix però sense la seua granera, a soles amb una mascota xiconina que li ajudaria a fer el seu plà roí. Quan els dos personatges estigueren prop d'una estrella, apareixerien el villà i la seua mascota. Els dos personatges, a un li diria Roberto i a l'altre Marc. Els dos serien germans i els seus pares van morir, i com els dos volien que els seus fill siguen mags, Marc i Roberto varen intentar-lo pels seus pares. El villà es diria Dimonius Cabrejat i la seua mascota seria un drac molt llest i pot volar, el seu nom li diria Drakdefoc.
Aquest seria el meu conte que jo escriuria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !