M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de febrer del 2014

Un dia a la platja


Un dia a la platja
Un dia que no queia ni una gota d'aigua, Jaume va anar cap a la platja. Amb el para-sol i el banyador va tombar-se al sol, i després d'un temps s'en va anar a donar un passeig.
Quan ja portava un ratet caminant es va trobar una clotxina blava, la va agafar i va ser teletransportat a una illa en mig de l'oceà. L'illa no era molt gran i tenia una gran jungla (gran per a l'illa). És va ficar dins de la jungla i va caure a una trampa de xarxes i es va quedar penjat d'alt d'un arbre. Al volatant d'una estona van aparéixer unes persones vestides amb faldes fetes amb fulles de palmera i ossos com collars, a les orelles i al nas. Eren canívals! Se'l van endur i ell li va agafar una flauta al que li portava i la va amagar. Li van portar al poblat i li van ficar a una gàvia penjant. Allí estava el seu amic Robert.
-Hola- va dir Jaume.- Com has arribat ací?
-Dons, jo estava al port i vaig caure a un vaixell que passava per ací, em vaig caure i així he arribat -va dir Robert.-I tu?
-Dons, estaba a la platja, vaig agafar una clotxina i he aparegut ací...Això és! Dona'm la mà!.
Van aparéixer en mig d'una manada de lleons. Jaume es va posar a tocar la flauta i els lleons eren com gatets.
Es van "reteletransportar". Van aparéixer en mig d'una batalla de pirates. Van tindre que amagar-se darrere d'uns barrils. Va aparéixer un pirata que anava a matar-los i...
Tot havia sigut un somni. Es va donar mitja volta i va dir:
-Qué és eixa clòtxina blava?



Pablo Crespo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !