M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de febrer del 2014

Un cap de setmana entre la fauna

Hi havia una vegada un xiquet anomenat Polo que s'anà un cap de setmana a La Dehesa. El xiquet era de Valéncia i Albacete estava prou lluny i aleshores el viatge se li va fer molt llarg perqué eren tres hores seguides de viatge en cotxe. Quan varen aplegar ja era de nit i sol varen dinar, ells estaven molt il•lusionats per el vatge. 
Després de dinar varen donar una xerrada sobre la caça amb aus rapaços, que si la caça d'altaneria, que si la baixa... Va estar interessant. Ja sobre la una la familia de se n'aná a dormir a la seva cabanya. -Demà serà un altre dia xiquets. -va dir el pare. -Fins demà. -digueren a l'unison. 
Al día següent va ploure, peró es foren a veure le aus rapaços caçar, com: l'azor, el falcó pelegrí i l'aguila Harrys. Als xiquets els agradà molt perque Pepa, l'aguila Harrys, volava de mà en mà damunt que la televisió els estava gravant. Per la vesprada varen anar a vore els animals salvatges, aguiles, muflons, mussols... Quan varen aplegar als llops varen entrar e la seva jerra i els varen tocar i acariciar. Però de repent els llops es varen escapar, tnien que capturar i tornar-los a la seva jerra. Per a ells va ser una vesprada divertida peró per als amos no. 
Al final perseguint i perseguint varen atrapar un llop. -Asoles queden dos. -va dir Roc que era un dels amos. Ya cuasi rendint-se varen atrapar a Wash, que era el segon en escapar-se, el tornaren a la seva jerra. Insistint insistint, Polo va descobrir que tenía poders màgics i agafà a l'ultim llop. Tots el varen celebrar amb una festa en honor a Polo. I sabeu que? Varen entrevistar a Polo.

Manuel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !